Sunday, November 14, 2010

Qila ouh Qilaa (!)



Sapea dea nihh ? haha nih besties aku , name dea nur aqilah bazira binti muhd saad :D aku da kawan dengan dea dari sch rendah lagi , memang rapat gilea mcm belangkas kan kan , haha . rehat samea , class samea , sumer kitea buad sesame kan kan . if ade prob , selalu ceritakan and solve sesame huu ~ dalam class tuh , kitea selalu buad kerja sesame kan . if kau tak datangg sch , mesti aku taknak datangg jugak . Yeahh (!) AKU MEMANG DEGILL . borink dohh takdea kau kad sch . aku dlam class sensorangg kalau kau takdea huu ~ otak kitea sesame merengg , birthday kitea pom nak dekat kan , 24 JULY and 27 JULY haha :D  tahunn nih , kitea celebrate birthday sesame kad Taman Bukit , makan pizza . Yummmy (!) SUMPAH , cedap gilea wehh :D MAYUKK (!) bak katea izah , haha .aku dengan kau selalu jugak bergadoh , tak sampai beberape minit da oukay kan kan . aku nak pesan kad kau , if kau nak buad sesuatu piker dulu taw , or bagitao tahu aku dulu . mane tahuu aku bolea tolong kauu kann . Jangan secret secret gan aku wehh . aku sayangg gilea gan kau Qilaa , if aku ad buad salah kad kauu , im so sory . aku tak berniat pom :D wehh kauu engat taw . aku sayangg gilea kad kau bhaii ! 

Meyy Lee Zhian :D

No comments:

Post a Comment