Sunday, January 30, 2011

Hang-out :D

Bersame Jeehan and Izzah :)

29 January 2010 ,
sebelom tuh daa excited gilee na hangg , nak jumpe sumer member . Pagi - pagi awal jeaa aku bangon , itupun sista aku kejot , if nak bangon sendri memang harapan lah kan . Pagituh , ramai text call aku , nak jumpe bagai .  
Dlam pukul 9 mcam tuh , ak dpat satu call , dari izzah member aku * yang pakai baju bunge bunge biru tuh . cute kan dea , :D
sumpah ! aku happy gilee sebab dea dapat join aku gerak KL :) hee . 
Kiteorg gerak 3 orang jee , aleff katee nak teman kiteorg pergi KL , citer na gebang , nak pergi subang lah , mcam mcam kowt . terpakse lah pergi KL 3 org , daa lah tak biase ouh . kiteorg cube jee ,
sampai jee KL sentral , amek jee monorail , jumpee REAMY ! Hee , happy lah jugak . sbab ade yg nak teman kiteorg kan kan , dea teman kiteorg sampai balek Puchong .
Thanks izzah support makan everything , :D sayangg kauu lah .

Bersame Daus :D

sampai jeaa TS , terus jumpee daus . comell and hensem kan deaa , :) hee . Lepak dengan deaa best sangat , lamee jugak daa member dengan deaa . dea nih pemalu siket , lame lame dea oukay lah , kan kan ? :D hee .
mulee mulee jumpee deaa kad sunway arituh , entah biler , lupee daa :P dea tak banyak cakap , maluu lah kateekan . Dapat lepak dengan dea kejap jeaa , sebab aku na jumpe someone , dea teman sista aku , thanks :D 
first time berrgambar dengan you , comell jeaa kan dea , hee .
dea follow jeaa kiteorg , ehee . mase makan , aku amek sit depan deaa . Pehh ! maluu kowt nak makan depan dea , but aku slamber jealah kan . Boleh pulak dea ckap " aku makan comell " ? haha , aku rasee aku makan tahap yang TERHODOH kowt . hee :P
time tuh ramai yang nak jumpe aku , sampai dea perli aku taw . geramm jea :P grr , haha .
Lepak lepak - makan makan , daa balek ;( rase mcam kejap je dpat meet korang . 
nant if korang hang lgi , hello hello taw taw . hee ,
BEST LEPAK DENGAN YOU DAUS , Sayang youu <3

Bersame abang Hafiz :D

abang Hafiz , sayang kauu lah abang :D dapat meet dea kejap gilee , lepas bergambar teros hilang , kau pergi manee haa abang ? Pelik adek taw , naseb sempat bergmbar dgn abg taw . But ta dpat nak lepak sesamee ouh , SEDEH ! ;(
takpee takpee , nant kitee meet lagi , dek na lepak dengan abang lame lame taw , abang jangan menghilang lagi , sedih adek nant ouh huu .
abang , dek sayang kau taw , engat tuh .
SAYANG ABANG HAFIZ ! <3

No comments:

Post a Comment